Milyen módszerrel adható el egy évek óta hirdetett ingatlan

Hogyan lehet értékesíteni egy olyan ingatlant, amely 4 év alatt nem talált vevőre?

Akad olyan módszer, amely hatékony lehet egy lejáratott ingatlannál?

Az adott ingatlant 4 év alatt 4 ingatlan iroda hirdette. Valamennyi hirdetési portálon megtalálható volt a ház, így az ilyen típusú és árazású ingatlant keresők fellelhették. Milyen problémák merültek fel az értékesítés során? Miért nem talált új gazdára 4 év alatt az ingatlan? Legfőképpen az eltérő árazás okozhatta a gondot. Rendkívül nehéz eladni úgy egy ingatlant, ha mindenki más áron hirdeti. Tovább nehezíti a helyzetet, ha más-más paraméterekkel szerepelnek a ház adottságai. Amíg az egyik ingatlanos teljesen más alapterületet ad meg, mint a másik, és nem egyezik az állapot megjelölése, a telek mérete, de még a fűtés módja sem, addig ne csodálkozzon senki, hogy „lejáratásra” kerül az ingatlan.

Az alaprajz hiányáról már nem is beszélve. Hiteltelenné, eladhatatlanná válik, ha nem korrekt információkkal és nem egységes árazással kerül a piacra.

Joggal vetődhet fel a kérdés, hogy vajon mindegyik ingatlanos megtett mindent az eladás érdekében? Valóban ösztönözve voltak az értékesítésre, ha tudták, hogy bármikor vevőt vihet a másik 3 ingatlan iroda? Milyen megoldás jelenthet ilyenkor segítséget?

1. Amennyiben 4 év alatt nem sikerült komoly érdeklődőt, ajánlattevőt vinniük az ingatlanra, úgy valószínűleg ennél több bizalmat nem érdemes szavazni számukra. Célszerű körbenézni vagy ajánlásokat kérni más ingatlanos megbízására.

2. Válaszd ki a környék leghatékonyabb közvetítőjét, aki értékesítési módszerével kitűnik a többi közül, és hatékony marketing eszközöket alkalmazva produkálhat eredményt a lejáratott ingatlanod eladásánál.

3. Ne kövesd el újból azt a hibát, hogy több irodához adod be a házadat! Próbáld ki a kizárólagos megbízást, melynek keretében maximális energiát fektet az ingatlanos az értékesítésbe. Akár „Eladó” tábla is kitehető az ingatlanra.

4. Kérj segítséget egy értékbecslő szakembertől, aki megállapítja a reális, piaci forgalmi értéket!

5. Az új ingatlanosod alkalmazzon modern technikákat és fogásokat a marketingjében. Például használja a virtuális ingatlan bejárás módszerét, melynek segítségével 3 dimenziós formában körbejárható az ingatlan. Ez a technológia azt az érzetet kelti, mintha a házadban sétálgatna a leendő tulajdonos.

6. Készüljön látványos alaprajz, mely által a vevő elképzelheti a helyiségek elrendezését, és átgondolhatja, hogy a saját igényeinek megfelelő-e az ingatlan.

7. Elengedhetetlen a jó minőségű fényképek készítése, hiszen anélkül rendkívül nehéz elnyerni a neten böngészők szimpátiáját.

8. Rendszeresen kérj beszámolót az ingatlanostól, hogy az egyes hirdetési felületeken hányan nézték meg a hirdetést, milyen statisztikákat tud felmutatni.

9. Egyeztess arról, hogy milyen kiemeléseket alkalmaz a reklámozás, marketing során!

10. Kifejezetten előnyös lehet, ha például saját honlap készül egy eladásra váró ingatlanról, mely részletesen bemutatja a ház valamennyi paraméterét, adottságát, előnyét és hátrányát.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük